Söndags mys

Vaknade upp hemma hos Sanna idag, vi åt lite frukost sen efter någon timma drog jag hem. Jag klädde på mig nya kläder och sminkade av mig, Kunde ju inte göra de igår kväll, eller rättare sagt vi orkade verkligen inte hehe. Vi låg ju bara & töntade oss. Runt halv 3 tiden kom Emma hos till mig. Vi hade det jätte mysigt, Vi spelad PS3 och fixa med min blogg. vad tycker ni om den ? Ja e iallafall skit nöjd. Ni får ursäkta att jag har varit lite off denna helgen men jag har haft problem med internet och har inte heller haft tid. Nu äntligen har både jag & Emma haft tid att vara med varann, hon kom till mig och så gav vi presenterna. Jag fick två urläckra armband och en jätte söt ring, Hon fick boken Twilight av mig, hon ville ha den! :)   Vid 5 tiden drog vi hem till min syrra, Hon hade grillfest. Så det var jätte mysigt alla mina syskon var där och deras små barn så vi var en del hehe. Sen gick vi hem igen. Nu sitter jag här ensam som vanligt.  Hihi, men ska snart hoppa i ett bad & försöka göra lite läxa. Måste ändå lägga mig i rimlig tid så det inte bli allt för sent nu. Vi får se vad jag gör imorgon. Snackade med Sanna, kanske skulle hjälpa henne att städa. Dom ska ju flytta Så det blir väl de, annars vet jag inte.   Tack för en trevligt dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0