Onsdag & färjestaden med Syrran

Idag var det skolan som vanligt, Jag lagade världens godaste mat idag på hemkunskapen. Kockduellen har redan utsärr sin vinnare ska jag tala om ; ) Min ägde verkligen. Kan lägga ut en bild på det imorgon. Problemet var ju att både Sanna & Frida var sjuka idag så jag fick ju göra ALLT själv, men jag klarade ju självklart av de. Sen efter skolan åkte jag och Fian till Färjestaden med hennes nyblivne man & son. Vi skulle se om vi hittade några snygga Friis&Company väskor där, men den affären hade tydligen stängt igen. Då blev jag lite små lack, jag ville ju ha en ny! Vi gick in på skoaffären och jag hittade ett par ursnygga björnborg skor. Dom var faktiskt jätte billiga för att vara björnborg, och ett par jätte sköna vårskor. Så dom får vi väl se om jag köper nu nästa barnbidrag. Hittade en parfym på lindex också. Den önskar jag mig i födelsedagspresent, nya victoria beckham. Se bilderna nedan. Efter att jag kom hem la jag mig och sov, kollade på Made in Sweden. Det programet var skit bra tyckte jag, efter det kom jag på att jag kanske skulle fortsätta skriva på sången jag skriver. Jag har ju fått insperation av en sång min syrra & min kusin skrev för herrans många år sedan, men jag har ju gjort om melodin och texten så den är ju inte likadan. Ska bli kul att spela upp den för Heidi på Fredag! Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig ska läsa igenom övningspappret för Nationella imorgon en sista gång, så det sätter sig!

PUSSSHEEEY©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0