Nationellaproven

Åh, äntligen är första provet klart! Vi hade nationella proven idag i svenska, det var ju faktiskt ganska svårt, " okej om man e mig så tycker man det" ; ) Vi började med det direkt när vi började nästan, sen när jag var klar med de så åkte jag hem. Höll på att glömma bort tiden. Skulle ju på möte klockan 11.15 och åkte från skolan 11.00 tar ju tid o cykla hem & köra dit också. Men vi hann! Jag var där i cirka en timma, sen så kom mamma & min kära moster Liza som har flyttat hem till oss nu och hämtade mig igen, dom hade köpt BurgerKing, mycket gott! (Y). Sen körde vi tillbaka till skolan, även om jag var helt slutkörd. Då skulle vi precis avsluta gympalektionen, så jag och Sanna stack och kollade läget på skolan istället. Sen gick vi in på hjärtat och skulle göra lite SO vi pallade inte vara på den riktiga svenskan, mycket roligare på hjärtat ju hehe, då hade vi så himla kul, asså jag trodde jag skulle kissa på mig. Har nog inte skrattat så mycket på 50.000 år eller något.

"It´s a yellow vest in a party fest"

Och mitt i det hela har jag råkat ringa viktor så han hörde nog när vi hade flummat en stund. Det var ju väldigt pinsamt de, så hände de massa andra saker som vi inte ska prata om så hörg.t Fast en sak kan ja berätta! Vi kom underfund med att jag alltid håller min hand som en knytnäve och stopper in min näsa i "innåtbuktningen" vid tummen när jag skrattar haha. jag vet inte hur länge jag bara skrattade åt de. Det måste jag verkligen sluta med för de är så sjukt fult så ja vet inte vad hahha! Men nu ska jag faktiskt kolla lite på datan & plugga lite, för senare om en stund rättaresagt så ska jag hem till Sannas nya lägenhet & hjälpa henne med att städa iordning!

CIIAAO©


Kommentarer
Postat av: calle

Shnygg:D

2009-02-08 @ 13:01:31
URL: http://zmizcdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0