Med Sanna & Fredrik <3

Helloj igen, nu har jag kommit hem från skolan. slutade runt 3 tiden. Det var en väldigt rolig dag i skolan, jag och Sanna flummade som vanligt, men på NO:n var det nog värst asså. Vi tog tandkräm och skrek och skrattade och var allmänt tröga. Efter skolan så följde Sanna med mig hem, vi tjockade oss och sen gick vi en långpromenad till ica och köpte godis :D och två tidningar. Nävi kom hem sen så kom Fredrik också. Så vi har suttit här i mitt rum nu och bara tagit de lungt och snackat. Nu ska vi snart gå till min syrra för hon fyller ju år, jag vet dock inte hur mycket ( hoppas hon inte läser detta ) Hahah ;)  Ha det bra så länge skriver med senare. Jag & Sanna funderar på att göra något kul inatt..... HEMLIIIIS VAD DE ÄR :D


CIAOOOO ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0