Måndag

Idag har jag mest suttit hemma och tråkat. Jag försov mig idag, Vaknade 8.00 och började 8.20 sååå, de blev snabba påkar där. Men ja hann faktiskt! Skolan gick fort, har bara verit hemma, fast stack till Fian en stund. Vi skulle torktumla min jacka som vi tvättat hehe. Har funderat lite idag på vilken mobil jag vill ha. Jag kan inte bestämma mig, jag vill ha en mobil som jag inte tröttnar på, min jag har nu Sonyericsson w890i    men jag skulle vilja ha den nya Samsungen Rosa, den som är på bilden här nedan. Det är tought knappar. Eller hur det nu stavas hehe. Kan inte någon ge mig något bra förslag på mobil? (A)     

För övrigt har min dag varit bra, eller ja sådär. Trött på allt men men, de får man leva med. Jag försöker ju göra det bästa av allt, men sen blir det bara skit utav allt ändå. Men en dag löser allt sig.... Hoppas jag : )

Men nu ni, nu ska jag sova
 NATTINATTII©


Kommentarer
Postat av: pimphallick

touch?

2009-02-10 @ 16:04:21
Postat av: victor

den bästa touch mobilen ute nu iphone :) den äger har ipod touch samma skärm den e bra :) ;)

2009-02-11 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0