Måndag som måndag

Idag har dagen gått jätte fort fast ändå varit seg, känns som att jag har redit ut allt. Snackade med *anonyma* idag. Det kändes väldigt bra tycker jag, jag har lagt allt bakom ryggen. Igår mådde jag jätte dåligt så viste inte om jag skulle få gå hem ifrån skolan, men fick göra det sista timmen iallafall. När jag kom hem vilade jag en stund, kollade på Disturbia med fiffi <3 Mycket nice. För andra delen så har ja & syrran fixan sången nu. Vi ska ju skriva en låt i musiken. Riktigt nöjd, så det kommer bli kul sen när vi ( Jag Sanna & Frida ) kommer spela upp det för Heidi. Får lägga ut ett klipp sen så får ni se & höra hur den går! (Y) Hur som helst, senare idag då så ringde Sanna & frågade om jag ville hänga med till ikea och det ville jag gärna. Så jag åkte dit med Sannyy & hennes familj, sen blev det hem och käka. Sen dess har jag bara slappat suttit vid datan och bara snackat med alla här hemma, väldigt social tycker jag. Skulle hjälpt Sanna med flytten, men blev som sagt så trött.  Nu blir det till att läsa på pappret, för imorgon blir det ju Nationella proven. Usccch vad tråkigt! Men jag tror att det kommer gå bra. Ska ta en dusch eller ett bad sen. Ha de så bra så hörs vi. Imorgon blir det möte också, så det blit väl stan efterråt eller hjälpa Sanna med flytten.

PUSSSHEEEY©


Dålig bild med what ever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0