Mycket händelserik dag!

Hallå allihopa! Idag har det hänt mycket. Jag kan ju börja att tala om för er att jag var ovanligt pigg i morse även om jag skulle upp till skolan. Nu är det slut på lekandet nu har skolan börjat igen. Usch, men sånt är ju livet. Jag var klar 40 minuter innan skolan började, slå de ni ;). Det gick ju fort att klä på sig, för vi hade bestämt att vi skulle ha på oss våra klass kläder som vi hade fått nu under lovet. Trycker är faktiskt väldigt coolt, ska lägga upp en bild så ni får se det någon dag. De bästa med de hela är att de är guldtext, ibörjan var jag lite anti guldtexten men nu när vi har fått dom så är dom skit snygga. På min rumpa står det NELLAA med stora bokstäver.  Mycket nice ;) ska visa en bild. En rolig grej är att en kille i min klass har skrivit Analklåda på röven Tahaa*. Var väldigt kul att få träffa min saknade Frida Eriksson igen. Har inte träffat henne på hela lovet. Men för de andra så svimmade Leni idag i skolan, jag var så trött så jag fattade ingenting. Vi två låg och halv sov och då ropade vår lärare på oss "OM NI SKA SOVA KAN NI BARA GÅ HÄR IFRÅN" ! Så då reste sig Leni jätte fort, tycker så synd om henne eftersom hon hade mått dåligt heladagen. Så hon fick åka hem, sen stack Sannah också hem & Frida med efter en stund. Så i slutet var det bara jag och Hanna kvar. Men vi fixade vi galant, vi lyssnade på musik och skrattade (Y). Sen efter skolan kom min moster Lisa och hämtade mig, när vi kom hem åt vi lite rostade mackor och Oboý. Vi kollade även på reprisen av melodifestivalen. De är inte klokt var EMDs låt var bra, den var verkligen de! Den tror jag att jag kommer hejja på i finalen iallafall. Nu blir det väl att plugga, sen ska jag in till Corner och fika. Antingen sak jag fika med Sandra.R eller Tommy från USA,  Jag har mycket att prata om med båda två.

En annan sak som jag stör mig riktigt mycket på de är att någon har förstår två bilar för pappa inatt. Pappa har ju som sagt en bilfirma, och vissa bilar står ute och då har någon pajat rutorna och så. För de första är det ju bara onödigt eftersom vi har försäkringar på bilarna, så det tjänar inget till. MOHAHAHA!

Så lika bra att ni slutar.


En annan sak som är väldigt kul istället... Det är att "Krille" Kristoffer Svensson fyller 16 bast idag. Ett stort grattis till honom. Han blev Fett med äggad idag i skolan, så det rann ner i kalsongerna o.s.v Mohih* Små kul tyckte jag. Här är en bild på Krille och vår trogne vän Jonte, en fin sommardag förra året "vi skulle ut och grilla med gänget på "jutnabbev". Krille är han med den röda Kalmar FF tröjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0