Inne i stan :)

Just nu sitter jag inne i en studentlägenhet i stan. Mycket trevligt är det. Jag åkte in med Fille till stan. Sen mötte i Markus och sen stack vi till lägenheten då. Här finns mycket trevligt folk, vi sitter och har lite kareoke kan man säga haha. Vi sjunger till Mamma Mia låtarna de skulle min mamma gilla :). Senare ska jag möta Sanna gumman inne i stan vi ska förmodligen ta en fika och kanske kolla runt lite på kläder och så. Det kommer bli trevligt. Jag behöver fortfarande tips på vilken mobil jag ska välja. Det är jätte svårt. Jag måste bara informera alla som läste ett blogg inlägg som jag skrev för ett tag sen om att min abonemang var så dåligt, vi har faktiskt ändrat de nu, så både jag & mamma är jätte nöjda! (Y)  Jag vill bara berätta att jag saknar min lille Fredrik med, kommer inte hinna träffa honom förrens på söndag och de kommer bli mysmys <3



Haha, det var den ända bilden jag hittade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0