Hos Fille med polare

Chaaooo, nu sitter jag hemma hos Fille och chillar med lite polare. Jag är ganska trött, men jag håller mig uppe. Idag har jag bara tråkat. Vaknade vid 3 ungefär och då ville min syrra dra med mig till ica och handla. Så jag hängde med, sen fick vi för oss att käka på Capri (en pizzeria) i Smedby. Det var jätte mysigt vi satt och snackade skit. Och nu håller Micke och Fille på att mobbar mig. De säger att " jätte mysigt" sitter ihop, stämmer det? Så de håller på att rättar mig helatiden. Själv sitter jag bara här och skrattar åt dom. Egentligen borde jag filma allt så folket som läser min blogg kan se hur mitt liv ser ut :D Sitter vid filles data som han har fått låna av Markus, så jag hittade en små rolig bild. Nu ska jag bege mig Tjaaooo©



Måste bara lägga till några saker innan jag är klar med inlägget.
1. Fille tyckte att jag skulle ha rosa text ;)
2.Jag saknar min Fredrik <3
3.Ronjas byxor åker ner hela tiden :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättemysigt sitter ihop:D

2009-02-22 @ 10:12:53
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0