Hemma nu! :)

Nu är jag hemma igen, Fille & Markus var snälla och följde mig. En sak som jag har verkligen gått miste om denna helgen det är att träffa min älskade & saknade Carro<3 Hon har ju varit i Kalmar på besök men jag som aldrig har tid hann inte, och jag kan faktiskt skylla på att jag inte hade hennes nya nummer heller. Så det var ju tråkigt. Men vi får ju träffas nästa gång hon kommer hit. Har precis snackat med Fredrik, han är hos sina polare. Så de är nice, Jag ska åka till honom imorgon så de kommer jag ägna mig åt imorgon. Och på kvällen har min moster Lisa, som för tillfället bor hos oss ( hon har flyttat tillbaka från Norge ) lovat mig att hjälpa mig med lite läxor och sånt som vi har till nästa vecka. Jag kan verkligen inte fatta att lovet snart är slut. Jag som hade börjat vänja mig vid att vara ledig. Men de är ju skönt att de finns något som heter helg, eller var säger ni? ;) Imorgon kommer även min lilla söta Hanna hem igen, hon har varit och hälsat på sin bästis " minns inte var han bodde" men de är inte här iallafall. Jag hoppas att hon har haft de bra, snackade med henne en stund i telefon idag. Fast det var ju DOCK under tiden som finalisterna i melodifestivalen sades så jag fick reda på via henne vilka som vann. Har jag fel när jag säger EMD & Molly Sandén? Jag tyckte faktiskt att Mollys låt var lite dryg. Men EMDs låt var faktiskt väldigt bra. Men nu ska jag ner och kolla på en långfilms som går på tv:n med mamma. Hon ville de (Y)
TJAAOO DÅ©

 


Jag älskar& Saknar Dig Caroline Liouane <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0