Hellloooo everybody!

Nu är jag äntligen hemma igen, jag har varit hos min lille Fredrik. Det började med att jag somnade om efter att ha ställt klockan på 11. Sen vid 10 i 12 så kom jag på att jag hade lite brottom om jag skulle få sjuts till Fredrik. Så jag skyndade mig och gjorde mig klar på typ 15 minuter. Uhh,. vad jobbigt det var. Sen kom jag äntligen till Fredrik. Vi hade det jätte mysigt, först drog ut till hans utestuga och spelade biljard, sen gick vi till pizzerian och käkade, eftersom jag hade glömt äta frukost. Jag försökte vara lite nyttig så jag åt faktiskt lite av grönsakerna man fick. Jag har faktiskt aldrig sett att man kan beställa kycklign på pizzerior. Mycket ovanligt, så jag tog iallafall en "kycklingtallrik" likadan som kebabtallrik fast med kyckling. Mycket gott var det.  Sen stan vi hem till Fredde igen och hade jätte mysigt (Y), sen kollade vi på the pirates of the carabian 3. Den ärfaktiskt jätte bra ju, länge sen jag såg den nu. LIte tråkigt att alla mina sådana filmer har försvunnit. Jag undrar vem av syskonen som har dom? Det får jag ta reda på. Nu ska jag packa min väska tills imorgon och lägga upp mina kläder så jag har allt gjort. Ska nog lägga mig ganska tidigt idag, Mamma tycker 11. Men de är lite väl tidigt hehe (A). Ska gå ut och möta Fille med, han håller på med något hemligt som jag MÅSTE få reda på ;P hahaha.

HARE FINT! (Y)©




"Nu börjar jag känna mig lite små tjock, suttit på pizzeria två dagar irad nu! "

Kommentarer
Postat av: saaaaaaaannnnnnaaaah

SV: TAAAAACK MELKIS ! (:

2009-02-23 @ 01:59:51
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0