God morgon allesammans :)

Tjena tjena, nu har jag äntligen vaknat och gjort mig klar för att gå till skolan. Känner mig lite dålig idag faktiskt, har skarp huvudverk och smått ont i halsen. Jag hoppas de försvinner under dagen! Idag blir det som sagt att åka in till stan efter skolan, först ska jag på ett möte, sen så ska jag ju möta Fredrik. Det blev visst ändrade planer idag, efter som att min syrra fyllde år ( jag hade faktiskt glömt bort de ) Shyst, hehe. Så Fredrik följer med mig och firar henne, ska bli kul när alla i min stora familj kommer få traffa den killen som jag älskar mest på jorden. Jag ser fram emo detta. Sen ikväll så kanske jag och Fredde drar till Fille eller nått, vi får väl se vad vi orkar. Måste verkligen göra lite läxa, så de kanske han hjälper mig med. Men nu måste jag bege mig till skolan, börjar om 14 minuter!

                          Dagens outfit!  

                                                                           
" pappas shorta, svart skärp och jeans tights från mQ jag säger då de det är dom bästa tights jag någonsin har haft dom håller verkligen!, och sen klackarskor"


NU sitter jag hemma hos Sanna, mitt internet höll på och dampa hemma idag så jag kom försenat till skolan. Jag som hade allt under kontroll. Det är ju typiskt. Nu ska vi sitta här tills vår rast är över, sen har vi gympa. Längtar redan till skolan slutar. Mår kass fortfarande, jätte trött huvudet värker och små ont i magen. Men som sagt, dagen är inte slut än och de kan ju fortfarande gå över :)     Idag när jag kom till skolan så berättade Sanna en sak som är lite små rolig, de är nästan att man borde göra nått för att asså. Kan berätta senare

                                                                                                                                                                  CAIOOO!©




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0