FredagsMyyys / & Lördagskväll med Emelie

Igår var jag på Film/Chillkväll hemma hos Fredrik i Ljungbyholm, med tjejerna. Kul var det, ja var helt tokig. ja hade druckit två stycken X-ray tror ja det heter, ? men hur som helst jag hade inte ätit något på heladagen så det slog verkligen ut. Haha!   Det tråkiga var att Sanna inte hann hänga med.

Idag på Lördag!

Just nu ligger jag och kollar på Son of Rambow, och är inne på datan. Idag kommer Emelie hit, fast lite senare. Jag ska väl hitta på något innan, funderar på att åka in och sola solarium. Men jag vet inte. Ikväll blir det väl att va ute och så, vi ska iallafall kolla på melodifestivalen! Det är alltid lika kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0