Fika på Corner

Ahh du, kom precis hem. Har varit och fikat på Café Corner med Pappa, hehe (A) jätte mysigt hade vi. Har faktiskt legat och sovit heladagen nästan sen jag kom hem ifrån skolan. Var skit trött, skulle ju gjort alla läxor & de som jag skrev men jag bara somnade, usch vad dagarna är sega nu för tiden. Skulle ju hjälpt Sanna med flyttningen, men det blir ju aldrig av. Antingen sover jag eller så är jag helt slutkörd eller så kommer något annat i vägen. Precis när vi åt mat frågade mamma om jag ville hänga med, Pappa skulle köra in henne till stan som sagt. Hon skulle träffa sina kompisar. Då tänkte vi att vi kunde ta en fika, så jag skyndar mig upp i rummet och byter om och fixar mig på 3 minuter! Slå det om ni kan ; ) Sen drog vi. Vi satt väl där i ca 2 timmar, sen tog vi en liten runda på stan. Sen hämtade vi mamma igen. På vägen hem körde vi förbi Maxi och handlade. Jag köpte den nya SOLO tidningen, jag rekomenderar att inte köpa den om ni bara är ute efter de läppglanset man får på köpet, för det var uselt, de läcker och man kan inte stänga locket ordentligt. Fast det luktade gott! Och dom påstod att det var värt 98:- NEVER! Annars stod det väldigt intressanta saker i den. Näe, nu ska jag ta en dusch och inviga vår nya hårtork. Vår hade gått sönder. Såååå

HERRÅÅÅÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0