En härlig fika, äntligen hemma!

 

Heloj allihopa, nu kom jag hem från en trevlig fika på Corner. Jag har pratat med min vän Tommy som jag skrev innan. Jag har funderingar på att åka till USA med honom och vara med i hans klubb/företag som man kan kalla de. Där har jag chansen att bli stor som modell o.s.v så jag ska försöka prata med mina föräldrar. Men de värsta skulle vara om jag förlorade Fredrik på grund av de och de tänker jag inte riskera, så isåfall tar jag med honom. Jag tänker vara borta ca en månad av sommarlovet, så jag är ledsen alla BÖDA-vänner jag kommer inte vara där hela sommaren. Men tänk de possetiva, I CAN BE FAMOUS! ;) Jag längtar till att sommarlovet ska komma snarast, jag behöver komma ifrån Sverige..

hoppas, hoppas & hoppas...



        

        Oskars byxor              jag i bussen hem          mina byxor, va tycks?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0