Emelie&Jag

Lovet har jag mest tillbringat med Emelie, Sanna & Hanna, Sen min älskade lilla Fredrik med. Men det har varit super kul iallafall. Nu är det ju bara en helg kvar. Det känns väldigt tråkigt, men de får man ju ta. Ska verkligen försöka fixa skolan som e kvar nu. Jag och Emelie har pratat mycket om att gå Samhell media på Stagg, men frågan är hur man ska göra? Vi vill ju gärna gå tillsammans, och ja vi vet att man inte ska välja de sin kompis väljer men båda har liksom inget speciellt de vill gå så de är ju bra om vi väljer någon bra riktning tillsammans då.  I förrgår åkte jag och Emelie in till stan, jag köpte en ny tröja från gina och en as cool mössa för bara 19 spenn. Haha (A) I LOVE IT! Vi hade en mycket trevlig kväll haha, vi skrattade helatiden och var verkligen på helvarv. Hon sov över hos mig.

Det är väldigt mycket som har hänt nu på sista tiden, också därför jag inte orkat sätta mig ner och skriva allt, och så har jag inte haft tid, har bara ägnat mig åt att lösa problemen med alla. För de första är det ju en kille som har gjort en svinig sak mot sin kompis. Hur ska vi göra där liksom, eftersom att han har gjort så, så förlorar vi alla andra vår andra kompis som bor hos dom. Det är vi ledsna över.

För de andra så har det varit mycket mellan tjejerna som vi umgås med fast de har vi löst nu. Och jag ber om förlåtelse om jag gjort något fel. Det var trevligt i tisdags men tyvärr så var jag ju tvungen att dra väldigt tidigt från Cafe Corner.

Det är mycket annat emd men de orkar jag inte ta upp, jag är glad att allt ser ut som de ser ut just nu. Jag önskar att allt löser sig och att allt blir bra igen. Önskar bara att jag kunde flytta på en gång, för jag är trött på att bo har nu, Alla är så sjuka. Jag är väldigt glad att jag har Fredrik som jag kan åka till, det är så skönt. På tal om andra saker, nu har vi fått våra klass tröjor, och mjukisbyxor. Tyvärr så tog jag stolek M för jag ville att dom skulle vara lite pösiga, men dom blev ju lite väl pösiga haha. Men om man torktummlar dom så kanské dom krymper lite.


Sanna & Emelie, dom levar ja för <3©


Kommentarer
Postat av: saaaaaaaannnnnnaaaah

min melke<3

2009-02-22 @ 18:59:46
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0