Badat & nu sova

Har pratat med Fredrik en lång stund ikväll, sen kände jag mig tvungen att hoppa i badet, var så trött och ville bara slappna av lite. Har varit en jobbig dag med mycket stofrejt. Så nu när jag har hoppat upp från badet känner jag mig mycket mjukare! Tihii* Har lagt fram allt jag ska ha på mig imorgon, ska ju träffa min älskling imorgon med. Jag kommer nog ta bussen in efter skolan. Sen ska vi gå & fika och kolla lite på stan, De kommer bli jätte mysigt! Jag måste gå in på Gina och kolla om jag hittar lite kläder... Jag fyller ju snart år och mitt största intresse är ju faktiskt mode  ( kläder, smink, hår o.s.v )  Så jag letar lite prylar till de. Har ju redan gjort upp en vääääldigt lång önskelista.


Men nu innan jag går och lägger mig, ska jag för det första berätta för min mamma om hur min idé / plan ser ut med USA resan och de. Så ska bli spännande och se vad hon säger. För de andra så glömde jag berätta innan att på onsdag så flyttar jag till stan! :)))) Vad glad ja blir, ska bo hos farmor ett tag och se hur det går sen flyttar ja in. Det kommer bli jätte mysigt. 

Men nu ska jag sova NATTINATTI! ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0