Alla hjärtans dag!

Det började med att jag vaknar och mamma kommer in med frukost i sängen och en liten söt present. <3 TACK MAMMA.  Senare så träffar jag Sanna, vi åker till nybro & går på Twentynine. Det var faktiskt skit kul, där träffade vi även Emelie och hennes pojkvän Robin. Mycket trevligt. Sen åkte vi hem och på vägen hem var de ju skit kallt, vi stod typ ute i nästan en timma med och bara snackade hehe. Jag kan ju också infortmera allt gott folk att jag har skaffat en pojkvän <3 Och han är helt underbar, han vill man bara ha mer & mer utav.  Jag är väldigt ledsen att jag har slutat skriva men hag hoppas att ni fortfarande läser min blogg, Jag ska försöka skärpa mig nu efter lovet. Ja för er som inte visste så har ju vi i kalmar sportlov nu! Fett nice,

Caaooo©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0