Skön Lördag ( igår )

Igår började jag jobba klockan 11.30, en jobbig dag för jag slutade vid halv 5 alltså jobbade jag i 5 timmar och det är mer slitsamt än vad man tror. Direkt efter jobbet gick jag till centralen och väntade på bussen till Smedby. Tyvärr gick den bara en gång i tillen för att det var Söndag och då gick den 20 över så jag satt där och väntade i hela 50 minuter på att bussen skulle komma. jag hade bestämt med Tommy som också bor i Smedby att vi skulle träffas och han var i stan och hade tränat så vi tig bussen hem tillsammans, det kändes skönt faktiskt. När jag kom hem bytte jag om och stack till min syrra för Mamma & Pappa var där eftersom att dom var barsnvakt åt Justin. Världens sötaste unge om jag får lägga till det. Mamma tror att han är lite förtjust i mig, för varje gång jag kommer så skiner han upp och rodnar och "gömmer sig' så söt han är asså! Här kommer en liten suddig bild på honom, men han är bara för mysig. :)



Efter att ha varit där i någon timma och ätit godgod mat så stack jag hem till Tommy, så som vi hade planerat. Där satt vi och snackade och spelade LEGO Indiana Jones skit roligt var det. Efter ett tag kom vi på att vi var sugna på något så vi tog cyklarna och cyklade till ica. Jag köpte typ världens största annanas ever för 7,90kr/ kg skit billigt ju. När vi kom hem käkade vi upp nästan hela den och åt godis och fortsatte spela haha, vi hade jätte trevligt. Det var väldigt skönt att få träffa Tommy och bara prata för det var jätte länge sen vi gjorde det. Plus att det var lugnanade eftersom att vi var i Smedby, vi diskuterade även om jag kommer ifrån Smedby är han den ända jag umgås med där ifrån nu för tiden. Jag har rent ut sagt skitit i dom andra, det gör mig ingenting för om jag inte hade gjort det hade jag aldrig vuxit så som person. Men men nu ska jag gå och lägga mig godnatt alla söta cupcakes <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0