Shoppat loss!

Jag är ledsen * inte första gången jag säger så * men jag har värken hunnit eller orkat göra inlägg, jag har kommit på det nu när jag har jobb har jag inte tid för att blogga. Men jag har tyvärr inte det nu, även o jag tyckte det var skit kul att göra det. Det gör jag ju fortfarande!  Hur som helst så fick jag min lön idag mjammii, eller vad säger ni :) Jag köpte detta!!!

KJOL MONKI 400KR.



TIGHTS MQ 199KR



TROSOR LINDEX 119KR TREDJE PÅ KÖPET (Y)



SKJORTA MONKI 400KR



KOFTA GINATRICOT 199KR EN AV JULKLAPPARNA TILL MAMMA <3






Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: Tack för att du deltar ;) nu är det bara att hålla tummar och tår för att du ska vara en av finalisterna på fredag :D

kram! ♥

2009-12-15 @ 23:25:06
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0