IMORGON ÄR DET NYÅRSAFTON!

Fyy va jag är pepp för imorgon. Jag och mamma planerade idag att vi skulle till ikea. Innan mötte jag upp Patriciaför vi skulle hämta upp min lön sen shoppa lite, sen skulle mamma & Fian ( min syster ) hämta oss. Idag köpte jag alltså! (Y)....

- En skit snygg diesel t-shirt med " frack " där bak. 349:- Jc
- Ett gina linna 99:-
- Ett halband på rean, gina 79:-
- Sing star ( svenska stjärnor ) 499:- game




Imorgon kommer det att bli den bästa nyåret någonsin, den kommer att firas med Paticia, Fanny & Agnes och förhoppningsvis kommer Sanna vara med på kvällen, tack alla redan för att ni kommer göra detta till en toppen kväll :) *Jag vet att jag shoppar helatiden!*



Dukade lite innan med Patricia, och prov sjöng mitt nya singstar, SKITKUL var det. Har nu dukat klart alltig, så här kommer det att se ut och tänk er dricka i våra glas, god mat på tallrikarna, tända ljus, och framförallt festklädda tjejer. Mjaooff vad kul det kommerbli! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0