Helgen med Nellaaa :)

Hejsan, jag är ledsen att jag är dålig på att uppdatera. Men när jag väl gör det så skriver jag en del. Har haft mycket denna helgen. Kan ju börja med att berätta att jag har jobbat varje dag i 5 timmar Så man blir helt slut på kvällarna, det är jag framför allt nu. En sak som är säker är att jag kommer lägga mig väldigt tidigt ikväll, eller? Alltid när jag har besätmt mig för en sak blir det alltid ändring på det iallafall.

Idag köpte Mamma ett nytt bord skit fint var det, det är begagnat men det är från en fin serie som vi redan har hemma och dom har slutat att tillverka just den modellen. Och det bordet var verkligen fint, det trodde jag inte att det skulle vara. Hur som helst, lägeheten inne i stan som bordet fanns i är till salu och vi blev helt stumma. Den var jätte fin, så vi ska faktiskt kolla på den ( tror jag ) mina föräldrar känns väldigt osäkra på det där med att flytta. Dom älskar sitt hem och vill ha något extra om dom väl ska flytta. Jisses säger jag bara.

I fredags iallafall så hade vi skul kul, näst sista lektionen så skulle vi spela in en inspelning ( på ljudlektionen ) så jag spelade grynet och min kompis Tilda spelar jag vet inte vad.. Haha Men inspelningen är iallafall skit kul, no borde höra den. problemet är bara det att jag vet inte på vilket sätt jag kan lägga in den ljudfilen. Men det ska jag försöka ta reda på :) Vi var klara först, bäst som vi är så vi fick fritid, om man säger så. Så vi spelade på instrumenten och totalt dampade. Lily i min klass har några speciella ljud ifrån sig ibland ( Hmmmmmmm ). Och vi älskar det ljudet, det är det bästa vi vet så alla i klassen åtminstånde de flesta gör dom ljuden så fort någon säger något roligt, eller något som man uppskattar os.v Där man tycker att det passar in helt enkelt. Hihi.

Här är iallafall 2 st av videorna vi spelade in (Y) Vad tycks hahaha :D



 

Efter en faktiskt rolig dag i skolan, stack jag till jobbet och sen hem. Bytte om och hade en trevlig pratstund med en kompis i en timma ungefär. Sen stack jag till Cafecorner och mötte upp Amanda, vi satt där i 3 och en halv timma och snackade, vi köpte is-kaffe, kakor, pommestallrik och massa trevligheter. Vi spalde också kort, och jag vann tänka sig haha :D Vi hade iallafall sjukt kul inne på corner, efter de långa timmarna så stack vi hem till mig. Där flummade vi och tog det lugnt, konstig blandning men man kan faktiskt göra båda sakerna, hihi. I swear (Y)




DU ÄR BÄST :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0