Härlig stund med Amanda

Ja ni, det blev en runda till stan direkt efter att man slutade då. Fick ett sms av Amanda precis när jag stod vid skåpet för att packa ihop mina saker, "Kom till stan" Dirr svarade jag då. Cyklade hem och åkte in till stan så fort jag kunde. Vi hade a great time som man säger på engelska. Jag ängde verkligen idag på engelskan och till och med matten. Jag tror att det har hänt något med mig, har jag blivit tokig eller något? Haha, ne men det gick iallafall otroligt bra. Vi stan till gina direkt och kollade på lite tröjor jag har kollat in en längre tid, men alltid tvekat. Men nu köpte jag iallafall en utav dom, den sitter perfekt på mig, det står nellie på den med guldtext. Jag såg det direkt att den skulle tillhöra mig hihi ;) Nu vet jag absolut vad jag ska ha på mig imorgon. Efter det stack vi till mc för jag hade ju inte ätit något, inte så mycket i skolan heller blev bara potatismos med tanke på att det var äcklig fisk i skolan, hur kan dom en servera något sådant. Jag vet det är nyttigt blablabla och det innehåller omega3 men jag bryr mig inte, det ser inte gott ut , det luktar illa, det smakar inte gott, och det värsta, DET ÄR EN FISK, det är liksom ett äckligt sliskigt slemmigt djur som har simmat omkring i orent vatten o BLÄ säger jag bara. Ne usch fisk är inget för folket! (Y) Hihi. När vi var inne på Mc så fick vi syn på ett par rätt snygga killar faktiskt. ( Okej dom såg väldigt bra ut ) Så Amanda ber ju mig att se om dom kollar på oss. helatiden menar jag då, så tillslut skämtar jag med Amanda och gör en ful mig och kollar på dom, jo tror du inte den ena killen vrål glor just då. Jag trodde jag skulle dö av skratt. Sen när vi kommer ut så kommer ju självklart Amanda på "nemen Gud det kanske var killen jag skulle träffa på lördag, jag visste att jag kände igen honom". ja du, det virrar massa saker i den flickans lilla huvud. Vi stack iallafall till Corner sen, vi sitter där och chillar ett tag och ber Linus komma förbi och vara lite social och det är han så klar, så han kom. Tro det eller ej men vi satt där i 2,5h det är ju helt sjukt haha. Vi skrattade flummade och snackade om livet, shopping och självklart kom lite skitsnack fram och skvaller. "Skitsnack = vi snackar om personer som gjort idiotiska saker ". Ta inte illa upp bara, för det kanske låter värre än vad det är. När vi "snackarskit" snackar vi inte dåligt om någon person, absolut inte jag är inte sådan :) Tro mig jag lovar.   Efter många timmar på Corner så stack vi till busshållplatsen och väntade på Amandas buss, den kom efter ett tag och jag cyklade hem. Nice :)

" Vi kom på att det var skit kul att snacka finska, prova! " haha



                                                 Kommer en bild på vad jag köppte :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0