GU VA JA E GLA ATT JA HA DEN TJEJJEEEN ! :)


Med hjälp av Patricia klarar jag av skolan, vi ligger på samma nivå i skolan och när vi då arbetar tillsammans blir det mycket enklare och mycket roligare att arbeta. Sikken tur jag hade att vi hamnade i samma klass.



Vi hade även hand om gumpa lektionen idag, vi gjorde det jätte bra och vi hade jätte skoj. Ämnet var lekar så vi hade då valt kryssarkungen. Väldigt roligt var det, med tanke på att vi var ledare var inte vi med men vår gympa lärare tyckte vi skulle hoppa in en stund. Så det gjorde vi, och och fick bort 3 stycken från det andra laget på högst 4 min, är man bäst eller, jajjemän! (Y)


Kommentarer
Postat av: Patricia

Gumman gumman, du & jag! vi äger lätt :)<3

2009-12-12 @ 00:48:50
URL: http://patriciiamusiic.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0