godmorgon

godmorgon allehopa, ledsen att jag aldrig skrev inlägget igår, men om jag ska vara ärlig somnade jag i soffan. Vaknade jätte sent av att mamma sa att jag borde gå och lägga mig i sängen.. Vilken tur jag har att jag börjar vid 20 över 12 idag, och vilken tur jag har att jag har en bärbar data så¨jag kan skriva ett inlägg från bilen. Får ju skjuts till skolan idag eftersom att jag sov i smedby. Mysmys var det iallafall. I morse så gick jag upp vid 10 och började skriva på min dagstidningdhistora sak, och den blev riktigt bra men är inte helt klar än, men jag hoppas jag får bra beytyg på den. Vi hörs senare efter skolan, ska på bio ikväll med Syrran fian och pappa. Kommer bli jätte mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0