Goddag alla läsare

Idag har det varit en rolig men jobbig dag i skolan. Det började med att vi började 10 över 11. GUTT! Varför börjar alltid vi så sent nu gör tiden, det är ju bara bra men det är ändå jobbigt, men får så dåliga sov-vanor ju hehe :P Men men det gör inget i detta fallt. Imorgon kan ja säga att det inte blir någon sovmorgon 08.10 för min del, usch!

Sista lektionen frågade Tilda mig om ja ville hänga med till stan, SJÄLVKLART säger jag ju då. Så det gjorde jag och drog även med Patricia. Köpte faktiskt julklappar, underbart. Nu är det bara 8 kvar   uhhh. Det tog hårt att säga men det kommer samtidigt bli kul. Imorgon ska jag plugga skit jobbigt, men måste få allting gjort nu känner jag. Det är mycket som jag måste få gjort. Men det kommer jag klara bara jag tar mig tiden och gör det men jag gör aldrig det. Måste bli ändring på det.

Köpte iallafall det här i stan idag, hoppas det blir bra julkappar :)


Jag är ledsen att jag är dålig på att uppdatera ska bli bättre..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0