Goddag alla blogg läsare

Har haft en rolig dag i skolan. jag skriver ofta det på min blogg har jag kommit på, det är helt enkelt roligt att gå i skolan? Tycker jag verkligen det eller är det mina vänner som gör dagen rolig? Vännerna såklart, utan dom hade jag aldrig klarat skolan :) Slutar om drygt 20 minuter. fanny väntar på mig vid skåpet, vi ska hem till mig lämna mina saker och dra till stan. Kolla lite julklappar och bara snacka lite. Mycket trevligt faktiskt, sen ska jag hem ta det lite lugnt äta mat o de där ni vet, sen kommer Patricia till mig och hon sover hos mig ikväll, vi har lite läxor vi måste gå igenom så ska visa henne lite vad vi har gjort.

Kommer bli en skön dag faktiskt, btw lyssna på min nya favorit låt jag ÄLSKAR DEN! :) Och kolla videon under, det är en video som Tilda har redigerat " TRE MONGOS OCH EN BANJO ", SKIT ROLIG! Ni måste bara se när jag sjunger hihi.

(Får lägga upp videon hemma istället för det fungerade inte här )

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0