God Jul i efterskott eller vad säger man ;P


Jag har varit väldigt upptagen den senaste tiden, speciellt nu på lovet. Jag har jobbet mycket och shoppat väldigt mycket nu inför julafton, tack och lov lyckades jag mycket väl med mina köp. Alla blev jätte glada så det glädjer mig. Julaftonen med min familj var supger mysig, på kvällen var jag med Sanna, som vanligt, vi var förra julen också. Vi möttes upp där vi brukar och gick en liten runda, sen stack vi till Sanna och käkade lite julgodis ode, sen stack vi hem till mig skar upp en annanas och satt och snackade ett bra tag. Vi hade skit roligt, annanasen gjorde att vi fick skit ont i lepparna så när vi skrattade skrattade vi extra mycket för att det gjorde så ont, haha.

Lovar att jag ska uppdatera mig oftare, byw vet ni vad jag tjänar på dessa 2 veckor, då jag bara jobbat 6 dagar, 3328 :D Yeeemaaaan de låter gutt eller hur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0