Äntligen hemma!

Fy vad skönt att äntligen få komma hem till sitt eget. Efter en seg men väldigt kort skoldag är det alltid skönt. Lite stressigt nu, eftersom att jag ska in till stan innan vi ska gå på bio och köpa fler halsband, för jag kom på det är en billig och bra julklapp/födelsedagspresent till de i släkten som vi inte ska köpa presenter till egentligen men som jag gör ändå (Y) Kanon ju. Btw, jag ska ju gå på bio idag och vi vet fortfarande inte vilken vi ska se! Har kollat lite på hemsidan vad dom har för några, och vi är lite sugna på den nya svenska filmen som heter Så Olika. Den verkar jätte bra faktiskt. Ska försöka se om jag kan beställa biljetter eller så gör jag det sen när vi väl är där, med CSN-kortet får man ju rabatt. Sikken tur man har och går på gymnasiet. Mohihi..

Har jag visat er mina små söta läppsyler någon gång, köpte dom på Kappalh i sommras men märkte att dom fanns på Bikbok för lite sedan. Det bästa med dom är att dom luktar godsaker också, den bruna luktar choklad den rosa luktar jordgubb.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0