Ut med tjejerna

Wohooo, fixat så vi kan åka runt i en snygg bil nu, kan det bli bättre? Vi ska dra ut till Öland en sväng och kanske ta ett bad, senare ikväll blir det ränna inne i stan och träffa lite trevligt folk. Kan man ha bättre liv än mig ;) haha. I Love Anderssons brudarna haha. Imorgon så blir det att vara med Julia, Fanny.x2, Sanna och lite annat folk. Mumms. jag har saknat Sanna skit mycket hon har varit iväg i 2 veckor nu, hur har jag klarat mig? Det är en bra fråga. Hörs senare, glömde tyvärr mitt usb-minne så kan inte lägga in någon bild, men ni klarar er väl? Va glada att jag kom igång med bloggen igen. :D Tahaa,

Seeeyaaa all Nellaa Lovers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0