Rix Fm Festival

Hejsan allihopa, jag vet det var ett tag sen, men se min blogg har fått tillbaka sin lyster ;) fast med en ny design och allt. Inte illa, eller hur? Nu är jag tillbaka igen, sommarlovet börjar närma sig sitt slut och det är stopp med all lathet, nu ska man snart upp varje morgon klockan 7 och göra sig iordning till skolan. Usch säger jag bara. SJälvklart ska det bli roligt, men ändå så är det jobbigt med alla läxor och det som kommer komma och som man måste göra, bläää!! haha. Ja ni, det har hänt jätte mycket på sista tiden, jag har varit i Göteborg med Amanda och shoppat, varit på Liseberg och varit i Borås och shoppat också.  Jag har haft 5 underbara fest dagar med Julia & Fanny, " systrarna Andersson" och lite fler. Vi har haft skit kul verkligen. Och myskvällar hos Fanny  (hon har varit ensam hemma) och sen alla roliga fester os.v. Som sagt jag har haft ett underbart sommarlov efter Böda tiden. Jag åkte hem mycket tidigare än alla andra i familjen för jag kände att jag ville umgås lite med polarna nu som man skiljs ifrån när man börjar gymnasiet, och det var ett bra val tyckte jag. 

Här är lite roliga bilder från allt som har hänt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0