Playstation3 spel, hjälp mig välj!

Snälla hjälp mig att välja vilka spel jag ska välja utav dom!



Alla spel & priser hittade jag på cdon.com

Lego ( Indiana Jones  ) 229:-
LittleBigPlanet 199:-
Surf´s Up 179:-
Rayman ( Raving Rabbids ) 649:-
Silent Hill ( home coming ) 289:-
Ratchet & Clank Future 349:-
Tekken 6. 599:-
Assassin´s Creed Plantinum 179:-




Pratat med Mamma & Pappa, antingen följer jag med till Mallorca och har en trevligt vecka med sol & bad, eller så stannar jag hemma & får pengarna. Jag förlorar en hel vecka i den nya skolan, i den nya klassen om jag åker. Antingen kommer man in på en gång eller så vet man inte vad man ska ta sig till sen när man väl kommit hem. vet verkligen inte hur jag ska göra. Men det blir nog att åka iallafall, jag behöver komma bort från mitt Kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0