Mario Kart på Wii

 

Asså shit vad jag äger på mario Cart, jag vinner verligen varje gånghaha ;) Men nu när vi väl har vunnit varje bana och sitter och nöter för att vinna de sista "bilarna & gubbarna"  vi ännu inte har fått, så är det självklart att man inte fårnågot när man vunnit allt e gång till. Det är orättvist, är det någon av mina läsare som vet hur man gör för jag klarar snart inte mer. Haha, vi tror att vi kommer å några musklsammandragnigar efterso vi sitter och spänner oss och skriver så fruktansvärt. Haha (A)



Back Off Fuckers, Here come  Super prinsess Nellaaa. ;)



Jag ska snart hem och fixa mig, sitter nämligen hos Fanny nu. Jag ska åka in till tjejerna i stan och chilla. Vi ska ut senare och träffa lite folk, och iorgon blir det mys. Då ska vi ut och grilla allihopa och dricka lite. Kommer ha super kul. Längtar.  Btw, jag shoppade lie på bubbleroom.se igår. Det blev ett linne, en t-shirt ett armband en super fin bikini och långa strumpor " knästrumpor " till vintern/hösten. Mumms, tror att det kommer på posten vilken dag som hellst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0