Kräftkalas hos Syrran :) & tipps för er med friis&company väskor.

Sitter på kräftkalas nu hos Syrran. Vi har jätte trevligt. Vi har precis ätit jätte god mat och barnen ( syskonbarnen ) åt kräftor för första gången. Väldigt modilgt, fast vi har inte berättat om bajsrännan än.... haha, det tror jag vi hoppar över i några år, eller vad säger ni ;)  Vi syskon la märket till att pappa har blivit smalare, haha. inte för att han alls var tjock men man ser verkligen att han har gått ner. Mamma blev jätte orolig och ville inte att pappa skulle vara borta ifrån henne så länge igen, han får ju ingen mat i sig säger hon. haha det är nog sant för man såg stor skillnad. Men när han väl är hemma får han kanske lite för mycket av det goda. Mamma är ju kock eller var innan hon blev sjukskriven. Så hon är ju mer än proffs på att laga mat. Nu sitter de äldre och äter fortfarande lite smått och barnen sitter och kollar på förortsungar och jag sitter och bloggar. Ni borde vara stålta över mig som tar tid att sitta här och skriva. Jag älskar min Familj. Vi är nog den bästa i hela världen. Lite bilder från kräftkalaset som håller på just nu!!






 



För er ALLA med friis & Company väskor ( ett bra tipps )
På väskan brukar det alltid finnas ett knäppe eller vad man nu kan säga som föreställer en krona. Runt kronan är det massa strass, " fejk diamanter ". Och dom åker alltid av, efter en vecka har det åkt bort typ 5 stycken. Och hängknäppet förlorar verkligen sin lyster när fejk diamanterna åker bort. Så ett tipps till er som precis köpt en Friis & Company väska och ingen pärla har åkt av. Ta ett genomskinligt nagellack och kleta på. Dom åker inte av + att man ser inte att det är nagellack där på.  Jag har ju tur som har många F&C väskor. Min nyaste hann jag faktiskt aldrig måla med nagellacket, jag tänkte äsch det kommer ändå inte åka av någon, men det gjorde det. Så jag snodde gamla strass pärlor från min äldsta F&C  väska. Suveränt ju. Så nu ser den som ny ut igen. Det hade faktiskt ramlat av 9 st strass pärlor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0