Hemma i Smedby igen!

Wihuuu vilken rolig dag jag hade igår. Slaggade över hemma hos tjejerna, vi åkte ju som sagt runt i bilen, åkte över till öland och fick en liten rundtur i färjestaden. Där är man ju aldrig! Vi var också precis vid ölandsbrons början "nere vid stranden" och tog lite foton. Sen stack vi till stan och chillade, som vanligt då... Hehe. Men vi hade iallafall skit kul kom hem rätt tidigt, mycket tidigare än vanligt, och så rostade vi mackor och gjorde pommes och kött. Det är alltid lika gott att göra mat på natten, eller hur? Haha.   Vi vaknade vid 12 idag, det var tidigt för att gå och lägga sig vid klockan 5, så inte undran på om jag är trött. Och jag som ska ut med tjejerna idag. Vi fixade allting imorse sen tog jag bussen in till stan där aktiverade jag mitt nya bankkort, mjaooo och så lämnade jag in min tröja som jag köpte i Borås som gick sönder andra dan! -_- Då blir man lite lack. Men den blir iallafall klar tills nästa vecka sa hon inne på Carlings.




I love you Honey, * funderar på att gå till någon fotograf på något sätt och förstora upp bilden så den blir som en stor planch, erkänn det skulle vara fint, yeye lätt asså ;)*






Btw, fick ett sms idag där det stod att mitt paket från bubbleroom har kommit, jag måste ju bara åka och hämta det! :)



Skit fina saker var det, mobilbloggar sen, ciiaaaao all nellaa lovers ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0