Hemma från stan, Äntligen!

Äntligen hemma från staden. Är skönt kan jag lova er, efter att har varit där i 4 timmar så blir man rätt trött, hehe. Jag hittade en SVEA mössa, den absolut rätta för mig kan jag lova, grå med svart text, kommer passa perfekt till min svarta everest =))) Blev chockad när jag såg att dom hade höjt priset till 200:- Ingen fara men ändå, kanske för att mössorna gick så bra förra året. Dom tog slut helatiden. Sen gick vi in till carlings men min tröja som jag lämnade på "lagning" minns ni den?,  hade dom iallafall inte fått tillbaka. Så det var lite surt, vill ju använda den!! Hihi, men den kommer förmodligen imorgon sa dom, så blir kanske stan imorgon igen då. Pallar man det? Det är fråga. Träffade mycket roligt folk inne på stan, det är därför det är så roligt att vara där. Men hade tyvärr med mig en person som inte verkade bli så glad över att träffa alla, så det var tråkigt. *Vi snackar inte om Fanny*. Så vi fortsatte iallafall gå på stan och ha trevligt. Kollade lite på Playstation3 spel, vad ska man ha? Jag ska gå in på en internet sida sen och kolla lite roliga spel, har några som jag inte kan välja mellan, snälla hjälp mig med det, jag får panik!  Tack Fanny för en otroligt fin dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0