hellooowwwhh

Godmorgon eller vad man nu säger. Tro det eller ej, men jag har redan varit på maxi med barnen och hjälpt mamma med att köpa mat, Jatg köpte slamdog millioner. Tihii, märkte att jag hade skrivit fel i förr går, ( tror jag eller är jag helt borta nu ) jag skrev iallafall att idag är den ute men det var igår. Haha, jag är lite seg i huvudet tror jag nu. Käkade iallafall på mc, nu igen tänker säkert ni. äsch inget fel på mig. Men det är det inte jag lovar ;) Vi kollade även på change ( underklädsaffären ) jag hittade några bhar som var fina, ska in i veckan sa ja o mamma och kolla lite mer på dom. Vi gick in på sisters också, dom haderea där!! Hittade en skit snygg nitväst. Dom ska tydligen slå igen, visst är det tråkigt. Jag som älskade sisters :( Ska förbi dit också i veckan och köpa ett skit snyggt linne jag hittade, muuumms på den. Kollade lite på spel med, hittade faktiskt inte ett ändå. Fy vilka tråkiga spel det finns, jag är helt säker på att jag kommer beställa från cdon.com för där är dom både billigare plus att det finns mer roliga spel. Pratade med en kille som jobbade inne på en spel affär i Kalmar. Och han sa iallafall att de flesta som spelar är ju killar mellan 18-30 års åldern därför är det mycket krigar/fighting spel som kommer. Jag bah o_O IT SUCKS!  Men jag tycker det är dåligt, här köper man ett film playstation för flera tusen precis när det kommit ut och bara väntat på att det sak komma roliga spel, så kommer det inte komma så många. Näe jag orkar inte ens snacka om det. hehe. Idag har iallafall jag tänkt mig att leka med Hanna. Ska vara med Sanna sen och kolla på film. Blev aldrig något igår. Stack till bilbingo med min moster och hennes man haha, Vann tyvärr ingen man blir så arg när man sitter med ett nummer kvar så är det någon annan som får bingo. Det är surt, men sånt är livet eller vad säger ni ;)   Fick reda på vilka som ska gå i min klass sen, och vilken klass jag hamnade i den hette mp09a och det verkar bli en bra klass. Eller jag hoppas iallafall det. Det var bara 2 eller 3 killar som kom i min klass, haha lustigt det kommer kännas att gå med så många tjejer, fast det kanske bara är kul, man vet ju inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0