Godnatt alla läsare

Klockan börjar bli mycket, och känner att det börjar bli läggdags. Jag är ledsen att det aldrig blev något inlägg. Men blev så fruktansvärt trött efter ica resan. Jag köpte hemman (lasagne) och läsk & godis. Jag och Fanny skulle ju ta det lite lungt. Vi satte på en film ( hjälp jag är en fisk ) haha gud vad man kan skratta åt barnfilmer. Har inte sett några barnfilmer på år och dar, och nu de 3 senaste dagarna har jag sett 3 stycken. Jag är nästan stolt över mig själv. Filmer var ju ändå mitt samlar obejekt i 9 år.  Inte illa eller hur ;) Efter filmer sten däsckade vi båda. Satte på lite MTV sen stack vi till Krille hennes pojkvän och chillade. Spelade lite wii och snackade, som man brukar göra när man umgås med polare. Kusinen kom och hämtade mig där sen så körde vi in till Julia och fixade de med kläderna & de, sen drog vi till mc och köpte glass Mohaha. Sen körde han tillbaka mig till krille. Fanny & jag stack hem tidigt, redan vid 11. Sen dess har jag suttit här vid datan och flummat runt lite kollat på olika hemsidor och så. Så har iallafall min dag sett ut. 

Imorgon ska jag åka in till stan och kolla på de nya SVEA mössorna som kommit in, fårse vilken färg jag ska köpa. :) Får sällskap av Julia fannyX2 än sålänge. trevligt trevligt.   Hörs imorgon all n.Lo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0