Godmorgon =)


Godmorgon alla Nella Lovers. har gjort mig klar för en ny dag. Tro det eller ej men jag valde att ha på mig ett par lila byxor idag och ett vanligt snyggt vitt linne från Carlings. Till det har jag lite coola smycken * som man tyvärr inte ser på bilden*. Jag och Mammii bestämmde att vi skulle ta en tripp in mot staden och kolla lite. Blir nog att vi tar lunch där med, på potatis boden kanske " hos min kusin ". hon fylde år i Måndags och har inte hunnit träffa henne än. Idag fyller mig syrras pojkvän år. Mycket födelsedagar känner jag Tihii.



SLUMDOG MILLIONAIRE

En av de bästa filmerna jag sett, man kan ju inte göra något annat än börja gråta i slutet. Det var så fint allt ihopa. Läste i en tidning att den ska komma ut den 19 agusti. Mjaoooo lätt att det ska bli ett nellaa köp. (Y) Funderar på att köpa den å BlueRay *bättre kvallite* eftersom då kan man se den på mitt playstation 3. Med tanke på att det är en sådan bra film så gör det ju inget om man kan få den på ännu bättre kvalite för lite mer pengar. Det är det värt, iallafall en sådan film.
Tjejen som filmen nära intill handlar om är hur söt som helst, och Han också. Kommer inte ihog vad dom heter, ni får ursäkta mig hehe :)






Har glömt berätta att jag ska vara med och spela in en låt för ett ny startat band som kallar sig för Hiphop express. Visst låter det nice ;) Det är min kära kompis Tommy som är med, Foday & Benja också.  Jag har skrivit många låtar under min tid. Så ska faktiskt spela in dom med, man kan ju alltid hoppas på att det blir något. Var ju med i melodifestivalen i skolan, Heidi musikläraren sa att det är en sång som skulle vinna lätt på melodifestivalen inte på sånt här * hon menade vår lilla melodifestival som vi hade i skolan * Så det var ju gutt att höra. Brorsan har ju fixat en inspelningsstudio. Med data, 3 nya fina gitarrer, piano och det bästa... Trummor :D tog kort på allting med hittar dom tyvärr inte nu, ska lägga in bilder så fort jag tagit nya. hur som helst tänk om det blir något av mig någon dag, kanske artist, bloggerska, modell man vet ju aldrig. Jag har ju redan varit modell för en fotoatalje i Göteborg, och jag har varit med i musik tävlingar och blogga håller jag u på med. Tihii ;) Tänk bara tanken att jag skulle vara med på varje plansh i hela Kalmar, Göteborg, Stockholm hela Sverige hahahah. Erkänn jag har humor. Tommy "Mono" Kommer från Usa, och har bott här i omgångar och han känner ingen så bra som mig här i Kalmar. Det känns väldigt kul. Han är en underbar vän och hur snäll som helst :) 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0