Godmorgon n.Lo

Nu har man vaknat då. Mamma & Pappa ska till campingen och städa lite, farmor kan ju inte göra allt själv. Vad händer idag tro?, ska fixa mig i slö takt och sen ta moppen in till Julia & Fanny, måste hämta mina och lämna deras kläder. Efter det vet jag inte vad som händer, en rätt allmänt seg dag tror jag. Fanny.h ska jobba så henne kan man inte vara med Sanna möjligtvis :)
 Igår när jag och Fanny gick hem ifrån krille & dom så mötte vi på Tommy och den gruppen jag ska sjunga med. Här är ett smak prov, dom flummar runt lite så alla vet. Kommer bli kul att få sjunga med dom. :) Så vi var ute med dom en stund efter det iallafall, sen stack vi hem. Det var ju bara området över oss dom var på. Tommy ( Mono )  kommer från Usa så det är ju lite svårt för honom att rappa på Svenska. 



Visst är dom bra!! :) Som jag skrev på beskrivningen, dom latchar bara lita men ändå låter det bra. (Y)


Någon som skrev en kommentar igår. Hade råkat skriva fel, så blir det ju när man skriver och pratar om en annan sak samtidigt. Hur som helst så menade jag iallafall att jag hade haft 7000 besökare på 2 & ½ månad snart 3 månader. Och jag är faktiskt stolt över det. Och hon/han/det jag vet inte vad hakade iallafall upp sig rejält på de. Men det gör inget för jag står för mina misstag. Först fattade jag faktiskt inte vad hon menade i "kommentaren" hon skrev, för jag menade ju inte så och då fattade jag ju inte vad hon menade med det hon skrev, men sen gick jag in och rättade till felet.

Kommentarer
Postat av: Mono

Soft video klipp på hiphop Express. Riktig Nice

Benjo som BeatBoxare och Day som andra rappare i hiphop Express.

2009-08-17 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0