Flytta in mina saker

Idag ska vi äntligen köra in alla lådor/påsar med alla stuff som jag ska ha med till lägenheten/rummet. Gutt! Det är egentligen ett 3 våningshus i Kalmar City som vi ska flytta in i men jag flyttar först. Och varför jag kallar det lägenhet det är bara för att jag får hela källaren för mig själv med egen ny renoverad toalett och egen ingång. Så vi ska dit och lämna lite grejer som tar plats här hemma. Som ni kanske förstod så är mitt rum tomt nu, och har varit det i några veckor. Men jag tycker det är skönt att få allting gjort lång tid innan så man inte behöver stressa sen. Det är bara det som man använder dagligen som är uppe, och mina möbler. Men de flyttar vi till sist. För vi ska ju måla om och så.

Så detta kommer jag göra idag:

1. Lägga på en ansiktsmask
2. Klä på mig mjukisdräkt
3. Åka in och lämna in packning.
4. Ta det lugnt kolla på film eller något.
5. Åka till Syrran på kräftskiva & umgås med Familjen
6. Dra in till stan "Kanske" !



Ledsen men hann aldrig lägga in något inlägg efter att jag varit hos Sanna och skulle hem och göra iordning mig. Min pappa kom i samma veva så hann faktiskt inte, bussen skulle gå inom en viss tid os.v Men ni klarar er väl ;) Ska lägga upp lite bilder på vad jag vill ha sen, jag har hittat mycket på bubbleroom.se och som sagt, för varje spenderad krona på bubbleroom så får man poäng. Och när man senare har fått upp till 10.000 poäng så blir man kontaktad och utfrågad vad man tycker om för märken och stil os.v Sen skickar dom hem ett paket till en som är vä'rt till 1000 kr. Visst låter det nice?    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0