Film & ta det lungt med Sanna

Idag har jag & Sanna bestämt att vi bara ska ta det lungt och kolla film. Järnjätten ännu en gång ;) Jag kan verkligen inte tröttna på den. Men innan Sanna kommer så ska jag prata lite med Mammi, har mycket att fråga henne.. Hmm, ja Nellie kan faktiskt tänka hon med.  Tro det eller ej :) Vi kanske åker in till stan sen jag & Sanna, då ska jag se om Mammi kan köra in oss, så vi kan kolla på spel, om hon inte orkar de så ska vi beställa på cdon.com IDAG! För jag vill verkligen spela xD Ett helt nytt playstation och använder de knappt. Sorgligt. Eller jo, men inte så mycket som vissa andra hade gjort. Pratade med pappa igår efter att vi ätit på Bistro så stack vi till Cafe corner och fikade, fast de gjorde ju inte ha haha. Och då snackade jag & Pappa om att skaffa en mini pc. Det är väldigt smidigt faktiskt. Och till det 3-mobiltbrevband. Inte illa, isåfall vill jag att mini pc:n ska vara rosa eller turkos :D

SKRIVER MER PÅ INLÄGGET SNART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0