Är det normalt att vakna vid den här tiden?

Näee, inte när man går och lägger sig vid halv 3 tiden. Jag var på bio sen! Det var skit trevligt. Innan så var jag & Pappa och åt på Bistrobar också. Världens godaste pizza blev det för mig. Syrran och jag hade jätte trevligt inne på stan. Jag fick en kiol av henne den fron monki som jag tjatat om. Visst vad den fin!! Hittade massa andra kläder som jag fastnade för. Ska se om jag ska åka in och shoppa någon dag, så fort jag får pengar, när nu den dagen är. Får man barnbidraget eller inte denna månaden? För om man får det så är ju allting chill, men annars så vill jag inte fråga föräldrarna om pengar helatiden för vi åker ju utomlands nu den 29. Så då vill man ju ha lite kosing där borta med. Hör hört att Las Palmaz ska vara nice att shoppa på. Mohaha ;) Fian min syrra hittade ett par skit snygga skor där förra året.Det får väl bli att shoppa höst kläder när man kommit hem istället, men jag vill ju ha dom NU NU NU!

Hur som helst, bion var super bra. Den rekomenderar jag faktiskt (#)(#)(#)(#) 4 av 5 solar får den av mig. :D Igår direkt efter att jag kommit hem satte jag på mig ett par mjukis och drog ut för att möta Sanna & Kevin. Undertiden vi sitter där och snackar så kommer Fanny & Krille. Så det är trevligt. Var ute till 02.15 med Sanna när jag kom hem tog jag ett glad dricka och gick o lade mig.

Bilder från igår, tryck upp dom för att se dom STÖRRE.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0