Äntligen klar! (Y)

Äntligen är jag klar. Ofta jag inte är klar förens nu, det är helt sjukt när man väl tänker efter. Men jag har ju bara latat hela dagen, nu är jag bara för uttråkad! Snälla roa mig. Hehe ne skämta. men om en timma åker jag ju till stan med syrran. Vi sa vid 5 tiden. Undra vad man ska göra sen, Hmm.  Ska fråga Mamma om jag kan få pengar till en snygg kiol jag hittade igår ;) Mjaooof, jag vill verkligen ha den! Jag tror att jag kanske ska ut ikväll, har lust att festa. Men vi får se vad som händer. Man ska ändå ha kul nu dom sista dagarna som är kvar på sommarlovet. Helt sjukt, att ett helt sommarlov har gått och jag tycker det känns som antingen 1 vecka på sommarlovet har varit eller att sommarlovet har varit hela livet att man aldrig har gått i skolan typ. Hur kan man känna så, jag är ju lustig haha. Ska ringa Fanny snart hon har inte hört av sig idag, tror att hon kanske sover. Hon skulle ju jobbat igår men dissade de och åkte in till stan med mig istället. SÅ hon gick upp vid 7 i morse och åkte in och jobbade. Så jag tror ju faktiskt att hon ligger i sängen nu när jag ringer. Kanske att jag sticker på bio med Farsan sen, och då åker jag inte hem emellan så ni vet, ciaooo<33

DAGENS OUTFIT:



Bra musik från Absolute Dance Winter 2009


Hampenberg - Love in Siberia
 
 
ATB, Jades - Wrong Medication

 
Laurent Wolf - No stress


R.I.O - When the sun comes down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0