Twentynine ikväll!

15/4-09

Igår kväll åkte jag och Sanna till nybro. Klockan 20.10 kom vi på att vi skulle dit så, fort in i dushen och packa väskan. Sen klockan 20.44 tog vi bussen påväg till nybro. Vi kom fram vid 21.15 då gick vi hem till min moster Liza som bor vid mejeriet "nybros fritidsgård" och gjorde iordning oss. Hon har en jätte fin lägenhet tycker jag. vid 22.10 gick vi till twentynine. Det var helt okej, fast dj:en sög lite mycket som förra gången. Han kallar sig själv Dj Frazze men bara ahh tjena haru en hamburgare att bjuda på lr? Haha ;) Men en plus i kanten var att ja fick träffa Jäger, en kille jag träffade på böda, jätte trevlig! Vid klockan 2 så kom min kära kusin Mario och hämtade oss i nybro. Skit snällt av honom! <3 Så vi kom hem trygga utan skador eller annat sved. När jag kom hem, snacka om att ja käka, jag var skit hungrig sen gick jag upp till datan och kollade läget sen somnade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0