trygghetsankert.

Nu i skolan har vi tagit ett foto, undra hur det blir? Jag kommer lägga ut en bild på hur vi blev sen. Jag är mycket nöjd med bilden faktiskt, jag är glad över min klass också. Har messat lite med min älskling också, vi har snackat och kommit underfund med att jag kommer till norrliden idag istället. Så efter skolan åker jag dig, kommer ängna min tid där, så om ni vill något messa lr ring (mp).

Efter fotot så planerade vi vår klassresa, vi har snackat om att åka till Tivoli i Danmark. Hoppas bara vi blir klara med planeringen så fort som möjligt. Nu har vi precis gjort en trygghetsankert. Den handlade om hur vi tyckte skolan var, om man blev mobbad, visste om någon blev mobbad o.s.v Detta är väldigt viktigt för oss att göra tycker jag. Nu ska vi gå till gympasalen och göra en hinderbana. Min kompis Hanna ska leda mig. Kommer bli kul. Hörs sen CIAAOOO (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0