tjugoförsta i fjärde tjugohundranio

Igår tog jag en fika med mig käre vän Linus på corner. Vi snackade om allt möjligt,det  var bra tyckte jag.Efter fikat stack vi hem till honom så jag kunde låna datan lite skulle kolla in bdb lite om folk som lagt in nya bilder, alltid kul att se på tycker jag hihi^^.

idag så var jag på Lars kagg skolan och kollade läget, kollat på Bygg och teknik programet, var bra så man fick veta lite om programmen och så. Vi fick reda på mycket viktiga saker som är bra att veta. På morgonen tog jag sällskap med Linus till skolan, utan för bygg som vi skulle vara vid 10 över 8 så mötte jag Hanna Leni Krille Jonte och Fredde. Shiiit vad kul vi hade. Lyssna på detta

Läraren (mannen) som ledde runt oss förde oss till "ny bygget" där 3:dje års eleverna jobbade och 2:eleverna.. Då sa gubben
- Vi brukar ha väldigt snygga grabbar som jobbar här men iår har vi tyvärr inte lyckats hitta några snygga och kollar på sina elever. "På skämt asså"
 
och då kommer Fredde där och lägger upp denna kommentaren
-Det är ju inget fel på dessa grabbar.

Alla vi andra bara kollar på Fredde och börjar skratta haha. Sen gjorde han bort sig igen när vi sa att vi skulle kolla i killarnas omklädningsrum. Sheaat asså. Han är go den grabben. Måste bara informera alla som inte känner denna Frede, Han är inte homosexuell, han har flickvän! Vi vet bara inte vad han fick den kommentaren ifår. Ibland undrar jag.....

Efter några timmar så åkte jag hem till skolan och gick på sista lektionen sen till funkabo och hälsade på härliga friends. Sen hem till stan. Hemma så gjorde jag iordning mig efter att mamma kommit och lämnat tvätt. Sen drog jag till stan och där träffar man ju alltid folk. Orkar inte räkna upp alla. Men sen drog vi iallafall ner till Kris eftersom polare hade varit där och gått på bio.. Sen stack jag hem och sov. :) hände självklart mycket mer, men lite hemligheter ska man väl få ha ;).


   


^^ Har också varit och hälsat på KG på sjukhuset, har ju hänt honom en liten olycka men allt är bra nu han har kommit ut <3 :)^^

CIAOOOO©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0