Stan med mamma :)

Idag var jag på stan med mamma, hade skit trevligt. Efter första dagen i skolan så stack jag hem till stan, mamma kom efter två timmar, jag sten däckade i farmors soffa hehe. Känner mig lite små sjuk faktiskt, men det är bättre med mig nu. Köpte iallafall två par skor och mamma köpte också ett par. Jag fick dessa skorna.



Lacoste- 699:-
Freed perry- 799:-

Jag hittade skorna på Stadium, jätte glad tack mamma <3.
Fast idag den 22/4-09 så hade jag fett ont i ena foten, eftersom jag får alltid skoskav av skorna första gången. Så idag kunde jag inte ha på mig dom, fick skoskaven igår. Usch va tråkigt, jag vill ju ha på mig dom. Mamma köpte också ett par skit snygga skor, fast de var puma typ en sommarsko (Y) bra val morsan hihi^^

Sen hittade jag även detta linnet från Freed perry och kofta från Adidas, Fast jag köpte bara linnet och tröjan har jag lagt undan, vad tycker ni? ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0