SPORT LOOOV!!



Åhh, va skönt, efter skolan åkte jag och Arbulena hem till mig och sov i några timmar. Sen gjorde vi iordning oss och drog till stan. När vi kom in drog vi hem till Linus på fest och hade jätte trevligt, träffade sysslingen och massa annat trevligt folk. Efter någon timma gick vi till Centralen för att träffa min älskling och annat härligt folk. Sen tog vi bussen till skälby för det var fest för alla kåren elever typ, egentligen får ju inte vi gå in men de gjorde vi iallafall :).  Hade mycket trevligt, jag hade skiiiit kul!! Vid klockan halv 3 blev vi hämtade av Sannas mamma, så vi fick sjuts hem va snällt av dem. Egentligen var det ju inte meningen att vi skulle gå in så vi hade intepå oss världens finaste kldäer, men vilken tyr jag hade som hade på mig klackarskor och ett långt tublinne under min tröja! (Y) Taha..


SHOPPADE MED ARBULENA IDAG!






Helluu allihopa, idag den 8/4-09 Så shoppade jag med Arbulena inne i stan, eller jag kollade mest på saker. Jag har kollat upp allting med min mobil som jag vill ha... Jag ska få mamma till att köpa den. Jag måste verkligen ha en ny telefon :S . Plus att jag vill ha nya jeans och jacka och lite sånt. Så ska se om jag kan ta en shopping runde med mamma imorgon 11/4-09 och visa allt jag hittat och lagt undan :).







Idag var själva finalen av kock duellen i skolan. Så tidigt på morgonen efter någon timma si skolan så fick vi gå upp till hkk salarna och laga vår mat. Personalen i matsalen och folket från elevrådet fick rösta, och tyvärr så kom vi endast 2. Men vi är galda ändå.




LAZERGAME MED KRIS





Idag var arbulena med mig i skolan. Då fick vi reda på att dom som är medlemar i "KRIS" skulle spela lazergame, och vi hade ju inget annat för oss så vi drog dit och fick va med. Skit kul var det, killarna vågade inte erkänna att dom hade skjutit mig mer gånger än jag hade skjutit dom , alltså dom på mitt lag. Haha Det var skit kul. Efter det drog vi till Netto som ligger typ 150m ifrån och köpte godis och sånt shit. Sen drog vi till stan och chillade. 

TACK FÖR TREVLIG DAG ALLESAMMANS!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0