Nu har jag varit väldigt duktig

Arbulena åka hem idag ju.. Hennes buss gick 08.38 och dum som jag är hade jag ställt klockan på den tiden bussen gick inte vilken tid vi skulle vakna. men tur som jag alltid har så vaknade vi 8 minuter över 8 så hon hade en halvtimma på sig, och de hann vi självklart =) Efter att hon hade åkt, satte jag mig vid datan lite. Sen fick jag för mig att jag skulle gå ut och hjälpa mamma och moster Liza att måla, så vi har varit igång hela morgonen tills nu, för det första skulle jag ta bort en julgransbelysning som har suttit i vårt träd i typ 6 år eller något, hehe och trädet är ju inte lite högt. Jag var skit rädd för att ramla från stegen som jag stog på. Efter det så började jag räfsa hela gården typ, sen började jag putsa staketet och sen målade jag den vit (Y), efter det så började jag måla på vår terass, Skit bra :D Efter det gick vi in och åt lite, sen så gjorde jag iordning moped, och putsade den och tvättade av den. Eftersom att pappa har en bilfirma så var det perfekt, innan han kom hem till maten så ringde jag honom och ta med sig medel och svampar och sånt. Så Jag är riktigt nöjd med min dag hittils iallafall. Har pratat lite med min älskling så ska till honom senare, Pappa kanske kan köra mig, ska få med mig honom till stan så jag kan få ett par nya jeans jag velat ha. Sen att han kör mig till honom. 


      INNAN                                                           NU!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0